مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 12:072022-09-27اقتصادي

فارس من| دانشجوها: توان پرداخت حق بیمه 600 هزار تومانی را نداریم


سردبیر سوژه فارس من خواستارکاهش هزینه تمام شده بیمه دانشجویی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستارحمایت از کاهش هزینه تمام شده بیمه دانشجویی شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: با توجه به هزینه تمام شده بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان که معادل 600 هزار تومان در ماه می باشد، اکثر دانشجویان اعم از بورسیه و شهریه پرداز قادر به پرداخت هزینه های بیمه نیستند و تمایلی برای تحت پوشش قرار گرفتن در چتر بیمه ندارد.

لذا با توجه به لزوم رعایت عدالت و انصاف تقاضا داریم که هزینه تمام شده بیمه دانشجویی برای این قشر کمتر شود و دولت در این راستا از دانشجویان حمایت کند.

محسن طاهری  سردبیر سوژه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: بیمه دانشجویی تا سال قبل مبلغی حدود 300 هزار تومان بود اما متاسفانه امسال به طور ناگهانی 12 درصد افزایش یافته و به مبلغی حدود630 هزارتومان رسیده که اکثر دانشجوها توان پرداخت این هزینه را ندارند و به همین دلیل علاقه ندارند تحت حمایت بیمه قرار بگیرند.

* پرداخت 2 درصدی بیمه از طرف دولت  وی افزود: گفته شده که 2 درصد از این مبلغ را دولت پرداخت می کند قطعا از مبلغ 600 هزار تومان بیشترمی شود وحدود قیمتی به 700 هزار تومان می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دانشجوها: توان پرداخت حق بیمه 600 هزار تومانی را نداریم

فارس من| دانشجوها: توان پرداخت حق بیمه 600 هزار تومانی را نداریم